Lions marketing razvija nove možnosti, poti in potenciale za doseganje mlajše generacije.
V sklopu Lions marketinga, ki ga vodi Lion Mark Lyon -drugi mednarodni vice predsednik, je danes potekalo zanimivo on-line srečanje, ki je privabilo več kot 100 Lions članov iz vsega sveta. Udeležila se ga je tudi vodja PR Lions Slovenija, Marja Dolamič.
Skozi prikaze dobrih praks Lions klubov po vsem svetu so bila predstavljena nova izhodišča za
- povečanje angažiranosti (skozi elemente igre- igrifikacije, sodelovanje,
- gradnjo skupnosti (platforme igrifikacije, spodbuda, projekti sodelovanja)
- ohranjanje pripadnosti (sodobni pristopi, občutek dosežka, dolgoročna vključenost
- razvoj spretnosti (igrifikacija omogoča razvoj dragocenih veščin, kot so vodenje, timsko delo, reševanje problemov
Dodana vrednost takih srečanj je izmenjava dobrih praks, idej, priložnost za sodelovanje in spoznavanje barvite lions družine širom sveta.